sábado, 2 de junio de 2007

BEZGELİ SEVDİĞİME


Tütün bile burcu burcu bakışlarını andırıyor

Soğuk duşlar bile söndürmüyor hasretinin acısını

Kelimeler yetse de dilimin döndüğünce

Anlatabilsem sensizliğin acısını ,

Seni sensiz yaşamak bu işte

Kaleme,kağıda dökmek derdini

Ve uçsuz bucaksız bir çölde

Ara sıra kaybolan bir serap gibi

Umutsuzsa umut dolu seni seni aramak .

Seni anlatabilmeyi isterdim

Ne aynaya ne duvara

Seni anlatabilmeyi isterdim

Bendeki yerini,

Sen benim geç gelen mutluluğum,

Sen benim hayatımın güzel yanısın

Geçmişi çıkardım hesaptan

Elde sevdam kaldı.

Sen sondan bir önceki değil,bir sonrakide

Sen öncesi ve sonrası olmayanbenim kara sevdam, tatlı belam,bezgelimsin

İşte böyle;

Gülüşünle bakışınla başka sevdan var

Saçlarına gözlerimden topladığım tüm yıldızları takıp

AY AY okşayabilmek isterdim

Adın hayatımın güzel yanı

Tadın ise SİGARAM...


Yusuf Aksoy

1 comentario:

yasin dijo...

bu siteyi yeni gördüm
bu sitede emeğigeçen
herkesten allah razı olsun